08 - Jan - 2020
Hoe voeg ik een nieuw agenda item toe?
Hoe voeg ik een agenda item met een datum en een tijd toe? In dit artikel leg ik het je uit!
Om een agenda item aan te maken maakt het niet uit op welke pagina je zit. In de linker zijbalk zie je een plusje. Wanneer je hier op klikt zul je verschillende keuzes krijgen.
Voor nu klikken we op agenda item. Er zal een scherm openklappen. Hierin vul je de volgende dingen in:
- Naam van het item
- Omschrijving van het item
- De begin datum en tijd
- De eind datum en tijd
Bij sommige scholen hebben we onderaan nog de mogelijkheid om een agenda item specifiek voor een niveau of groep op te geven. Deze zijn dan verplicht dus wanneer je hier niks invult kun je niet verder!
Vervolgens klik je op opslaan onderaan en zal je worden doorgestuurd naar je nieuwe agenda item. Hier kun je dan elementen / teksten toevoegen. Lees daar meer over in deze tutorial.
Ook interessant
Door de integratie met AFAS kun je de vacatures op de NUOVO website nu visueel aantrekkelijk maken.
Als je een gebruiker wilt verwijderen klik je op ‘gebruikers’ in het dashboard en vink de gebruiker aan die je wilt verwijderen als beheerder. Daarna klik je op ‘rij acties’ en dan op ‘verwijder gebruikers’.
Als je wilt dat de site ook door iemand anders beheerd kan worden dan kun je dit doen via het dashboard.
Als je je wachtwoord vergeten bent kun je deze aanvragen door op het inlogscherm te klikken op wachtwoord vergeten. Je kunt hier dan je mailadres ingegeven waarmee je een account hebt en dan krijg je direct een mail met een herstelwachtwoord in de mail.
Als je nog geen account hebt gekregen kun je deze aanvragen bij de beheerder van de site van je school of bij NUOVO Scholengroep.
Heb je al een beheerdersaccount gekregen? Dan kun je inloggen door je mailadres en je wachtwoord in te vullen en op inloggen te klikken. Je komt dan direct op het dashboard van die site terecht.